keittiötuning asiakaspalvelu

Jos sinulla on kysyttävää tilauksesta, tuotteista tai toimituksesta,
voit lähettää asiakapalveluumme viestiä tai soittaa.


Tilausvahvistus lähetetään sähköpostiisi heti maksun onnistuttua. Muista palata takaisin verkkokauppaan maksun jälkeen, jotta tilauksesi rekisteröityy oikein. Jos et saa vahvistusta muutamassa minuutissa, tarkista myös roskaposti. Jos viestiä ei näy, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Pyrimme lähettämään arkipäivänä ennen klo 14:00 tehdyt tilaukset saman päivän aikana. Myöhemmin tehdyt tilaukset lähtevät yleensä seuraavana arkipäivänä.

Toimitusaika voi vaihdella seuraavasti:

Tuote loppunut varastosta: 3–4 arkipäivää
Rahtitoimitettavat tuotteet: 2–4 arkipäivää
Tilauksesta valmistettavat tuotteet (esim. kalusteovet, tasot): 5–7 arkipäivää.

Käsittelemme tilauksia arkipäivisin, ja saat lähetysvahvistuksen sähköpostiisi, kun tilauksesi on lähetetty. Jos et ole saanut vahvistusta arvioitujen lähetysaikojen puitteissa (kts. edellinen kohta), otathan yhteyttä asiakaspalveluun.

Huomioithan, että kampanjoiden ja ruuhkahuippujen aikaan (esim. Black Friday) käsittely voi kestää hieman tavallista pidempään.

Jos lähetyksestä puuttuu tuotteita eikä kuitissa mainita jälkitoimitusta, kyseessä voi olla pakkausvirhe – otathan tällöin yhteyttä asiakaspalveluumme.

Jos kuitissa on maininta jälkitoimituksesta, puuttuva tuote lähetetään sinulle automaattisesti muutaman päivän sisällä.

Pahoittelemme virhettä! Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin toimitamme oikean tuotteen ja hoidamme palautuksen järjestelyt. Korjaamme tilanteen mahdollisimman nopeasti.

Kyllä – voit peruuttaa tilauksesi 14 päivän sisällä vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden tulee olla ehjiä ja jälleenmyyntikuntoisia. Ilmoitathan asiakaspalveluun että haluat peruuttaa tilauksen niin hoidamme asian kuntoon.

Pahoittelemme viivettä. Pyrimme vastaamaan viesteihin mahdollisimman nopeasti, mutta ruuhka-aikoina voi esiintyä viivästyksiä.

Jos et ole saanut vastausta 2–3 arkipäivän sisällä, tarkista roskaposti ja ota tarvittaessa yhteyttä uudelleen. Teemme parhaamme palvellaksemme sinua hyvin ja ajallaan.

Jos maksusi on veloitettu, mutta et ole saanut tilausvahvistusta ja tilaus näkyy tilassa ”Odottaa maksua”, maksutapahtuma ei ehkä ole rekisteröitynyt oikein. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin selvitämme asian.

Lähetä meille viestiä

Lähetä asiakaspalveluumme viestiä alla olevalla lomakkeella.